Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

1 marca 2011 | wersja 1 | Ten dokument ma 0 załączników 0

Sekretariat burmistrza

SEKRETARIAT BURMISTRZA

Małgorzata Jabłońska

tel. 0-22 51 09 702

sekretariat@zabki.pl

Do zadań Sekretariatu Burmistrza należy w szczególności:

1) prowadzenie rejestru pism i spraw Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza;

2) prowadzenie ewidencji zarządzeń, decyzji i postanowień Burmistrza oraz przekazywanie ich do realizacji;

3) rejestracja i prowadzenie zbioru umów cywilnoprawnych podpisywanych przez Burmistrza;

4) prowadzenie terminarza spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza;

5) organizacja przyjęć interesantów;

6) obsługa techniczna Burmistrza i Zastępcy Burmistrza;

7) obsługa techniczno - biurowa spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza.



Biuletyn Informacji Publicznej — Urząd Miasta Ząbki

Logowanie